دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

نوزادی 11 ماهه که تحت توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مرکزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.

سلامت نیوز: نوزادی 11 ماهه که تحت توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مرکزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مأموران انتظامی کلانتری مرکز شهرستان خنداب روز گذشته در اجرای حکمی قضایی برای جلب فردی اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان به نشانی منزل مسکونی‌اش مراجعه کردند و در روند رسیدگی به حکم قضایی، همسر متهم اظهار داشت که شوهرش در منزل نیست و بعد از مصرف شیشه همراه نوزاد 11 ماهه خود از صبح امروز منزل را ترک کرده است.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این‌باره گفت: با تحقیقات صورت گرفته، متهم در یکی از محلات روستا شناسایی و دستگیر شد ولیکن خبری از نوزاد 11 ماهه وی نبود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته‌ها و پراکنده‌گویی‌های وی و اعلام بی‌اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی به موضوع ظنین شدند و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستورکار قرار گرفت.

بیرانوند اضافه کرد: با توجه به تحقیقات پلیس در گفته‌های متهم مشخص شد وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان اینکه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه‌ای نامعلوم رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به بسیج تیم‌های گشتی برای یافتن نوزاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع چندین تیم گشتی برای یافتن موضوع به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد گریان در داخل یک کاپشن مشکی در نزدیکی مسیر یک رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم حسب دستور مقام قضایی تحویل زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha