سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 109382

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد بودجه سال 93 سلامت کشور گفت: با اجرای دقیق بودجه مصوب امسال کاهش هزینه خدمات دولتی و پرداخت از جیب مردم برای سلامت رقم می خورد به طوری که 10 درصد از هزینه‌های درمان کم می‌شود.

سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد بودجه سال 93 سلامت کشور گفت: با اجرای دقیق بودجه مصوب امسال کاهش هزینه خدمات دولتی و پرداخت از جیب مردم برای سلامت رقم می خورد به طوری که 10 درصد از هزینه‌های درمان کم می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، عبدالرحمان رستمیان، نماینده سمنان در مجلس ،در مورد بودجه سال 93 سلامت کشور گفت: بودجه امسال بهداشت و درمان کشور نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده است.

وی تأکید کرد: حقیقتاً در سال‌های گذشته خدمات دولتی با یک شیب، رو به پایین حرکت می‌کرد و نارضایتی‌هایی در سطح جامعه از خدمات دولتی ایجاد شده بود و پرداخت از جیب مردم بیشتر شده بود که در بودجه امسال برای توقف این روند مبلغ خوبی در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با بودجه امسال هزینه پرداخت از جیب مردم 10 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی در مورد نظارت مجلس بر تخصیص بودجه نیز یادآور شد: باید رصد و صیانت کنیم که بودجه در جای خود هزینه شود و اگر هوشمند عمل نکنیم به شاخص‌های سلامت نمی‌رسیم.

رستمیان همچنین از جلسه امروز خود و سایر نمایندگان با وزیر بهداشت به منظور بررسی برنامه‌ها و هزینه کرد بودجه خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha