وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از خانه بهداشت و پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای چانعلی از توابع شهرستان زاهدان بازدید کرد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از خانه بهداشت و پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای چانعلی از توابع شهرستان زاهدان بازدید کرد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در این بازدید دکتر سید مهدی طباطبایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماری از ارتقاء شاخص‌های مربوط به مرگ و میر مادران و نوزادان در این روستا که به صفر رسیده است، ارائه داد.

همچنین دو بهورز مستقر در خانه بهداشت روستای چانعلی توضیحاتی را در خصوص نحوه ارائه خدمات بهداشتی از جمله مراقبت های مادر و کودک، بارداری‌های پرخطر و انجام واکسیناسیون ارائه دادند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهورزان این روستا به دلیل ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به ساکنین، تشکر کرد.

روستای چانعلی از توابع کورین شهرستان زاهدان است و در 65 کیلومتری زاهدان قرار دارد. در این روستا 150 خانوار زندگی می کنند. 

بازدید وزیر بهداشت از درمانگاه و خانه بهداشت روستای ده پابید شهرستان خاش

بنابر این گزارش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان پس از استقبال امام جماعت و اهالی روستای ده پابید وارد این روستا شد و از درمانگاه و خانه بهداشت روستا بازدید کرد.

گفتنی است، نمایندگان مردم خاش و ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این بازدید وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha