18 پزشك عضو مجلس هشتم شورای اسلامی، كمیسیون و بهداشت و درمان را به عنوان اولویت اول خود انتخاب كردند كه امروز تركیب نهایی آن در مجلس مشخص می‌شود.

عوض حیدر پور، نماینده مردم شهرضا در مجلس هشتم و عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم در گفت و گو با فارس، با اعلام این مطلب افزود: حدود 23 پزشك به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند كه 18نفر آنها كمیسیون بهداشت و درمان را اولویت اول خود انتخاب كرده‌اند و تعداد دیگر نیز كمیسیون اجتماعی یا كمیسیون برنامه و بودجه را به عنوان اولویت اول خود انتخاب كرده‌اند.
وی افزود: پزشكانی كه عضویت در كمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم اولویت اول آنان است عبارتند از عبدالجبار كرمی، مسعود پزشكیان، امیدوار رضایی، عبدالعزیز جمشید زهی، سیامك مره صدق(نماینده كلیمیان)، شاهرخ رامین، حسینعلی شهریاری، انوشیروان محسنی بندپی، شهاب الدین صدر، حسین حسنی بافرانی، حسن تامینی، بشیر خالقی، محمد جواد نظری مه، علی كائیدی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا مرندی و اكبر رنجبر زاده.
وی گفت: احتمالاً به این تركیب 3 یا 4 نفر دیگر نیز اضافه می‌شوند كه از بین جهانبخش امینی، حسین دهدشتی، احد خیری و فخرالدین حیدری كه اولویت دوم آنها عضویت در كمیسیون بهداشت است خواهند بود.
حیدرپور افزود: بنده كمیسیون اجتماعی مجلس را به عنوان اولویت اول انتخاب كرده‌ام، دكتر كریم شهرزاد نیز كمیسیون برنامه و بودجه را به عنوان كمیسیون اول خود انتخاب كرده است، البته ممكن است در این تركیب چند تغییر موردی اتفاق بیفتد از جمله اینكه دكتر شهاب الدین صدر، حسینعلی شهریاری و شاهرخ رامین، كمیسیون اجتماعی را اولویت دوم خود انتخاب كرده‌اند و ممكن است به این كمیسیون بروند.
وی گفت: در مورد رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس دكتر امیدوار رضایی، مسعود پزشكیان، شهاب‌الدین صدر و علیرضا مرندی مطرح هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha