سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دو سارق به عنف در مرکز این استان خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دو سارق به عنف در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " جعفری نژاد " رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این خبر ، بیان داشت:ماموران پلیس آگاهی استان در خصوص ارجاع دو پرونده مبنی بر سرقت به عنف درسطح یاسوج ، بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. 
 
این مقام انتظامی در خصوص شاکی اول این پرونده اظهار داشت: شخصی که خود را کارگر شهرداری معرفی نموده با مراجعه به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اعلام داشت در ساعات نیمه شب در حال انجام وظیفه و رفتگری در یکی از خیابان های شهر یاسوج بودم که ناگهان دو سرنشین خودروی پژو یشمی رنگ، با تهدید چاقو مبلغ 50 هزار تومان وجه نقد از وی به سرقت برده و متواری شده اند. 
 
جعفری نژاد در خصوص پرونده دیگر این سرقت خاطر نشان کرد : فردی با بیان اینکه دارای مغازه نجاری هستم اعلام داشت در چند روز گذشته فردی با مراجعه به مغازه اینجانب گفت قصد ساخت کمد دیواری در منزلم دارم که به اتفاق همدیگر راهی محل مورد نظر شدیم که در بین راه و با همدستی راننده پژو یشمی رنگی که در پشت سر ما حرکت می نمود اقدام به زورگیری و سرقت مبلغ 40 هزار تومان و کلید های مغازه ام نمودند و با شی نوک تیز اقدام به جراحت به من نمودند و پس از آن اقدام به فرار کردند . 
 
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران این پلیس با توجه به حساسیت موضوع و در پی تحقیقات وسیع و گسترده با راهنمایی هر دو شاکی ، دو سارق را شناسایی و در یك عملیات ضربتی آنان را دستگیر كردند. 
 
"جعفری نژاد" ادامه داد : سارقان دستگیر شده به جرم خود اعتراف كرده که پس از بازجوئی های تكمیلی با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با حکم دادگاه ، روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha