سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

پرده آخر نمایش زندگی مرد 59 ساله با ایثار و گذشت به پایان رسید و او با اهدای اعضای بدنش، جان چند بیمار نیازمند را از مرگ نجات داد.

سلامت نیوز:پرده آخر نمایش زندگی مرد 59 ساله با ایثار و گذشت به پایان رسید و او با اهدای اعضای بدنش، جان چند بیمار نیازمند را از مرگ نجات داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری این بار میزبان مردی بود که 7 فرزند او از ایثار و فداکاری‌اش می‌گفتند.

مقدس اسکندری، پسر بزرگ رضا پس از امضای برگه رضایت اهدای اعضای بدن پدرش گفت: چند روز قبل حال پدرم به خاطر بالا رفتن فشار خون بد شد. بلافاصله او را به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل کردیم. بعد از معاینات اولیه، متوجه شدیم رگ‌های مغز پدرم پاره شده و امیدی به زنده ماندن او نیست. او را به بیمارستان دیگری منتقل کردیم اما آزمایش‌هایی که از پدرم گرفتند، مشخص کرد او دچار مرگ مغزی شده و دیگر امیدی به بازگشت او نیست.

پذیرفتن این واقعیت برای من و خواهر و برادرانم بسیار سخت بود. پدرم عاشق فرزندانش بود و همیشه از این که نوه‌هایش کنارش باشند، خوشحال می‌شد. او در این سال‌ها به ما درس زندگی داد و هربار به ما می‌گفت پدر باید همیشه از فرزندانش حمایت کند. پدر مثل کوهی بود که به او تکیه می‌کردیم و بعد از این که به ما گفتند امیدی به بازگشت او نیست، تصمیم گرفتیم جان پدران دیگری را که به خاطر از دست دادن عضوی از بدن با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، نجات بدهیم.

این پسر ادامه داد: پدر توجه ویژه‌ای به همه داشت و سعی می‌کرد در غم و شادی همه شریک باشد. همیشه تلاش می‌کرد به همه کمک کند و وقتی پیشنهاد اهدای اعضای بدن او را دادند، می‌دانستیم که پدر بعد از مرگ هم هنوز به فکر کمک به دیگران است. اعضای بدن او جان چند پدر دیگر را نجات می‌دهد تا سایه آنها باز هم بالای سر فرزندان‌شان باشد. او را با افتخار به خانه ابدی‌اش می‌بریم و دوست داریم هرکسی که اعضای بدن پدرم را می‌گیرد، از آن به خوبی نگهداری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha