چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 109516

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اعلام خبر انصراف جراحان ارتوپدی از دریافت یارانه گفت: شخصاً از همکاران پزشک و هموطنانم درخواست کرده‌ام در چنین شرایط اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دهند.

سلامت نیوز: رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اعلام خبر انصراف جراحان ارتوپدی از دریافت یارانه گفت: شخصاً از همکاران پزشک و هموطنانم درخواست کرده‌ام در چنین شرایط اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دهند.

به گزارش سلامت نیوز ،  غلامعلی عکاشه، رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اعلام خبر انصراف جراحان ارتوپدی از دریافت یارانه اظهار داشت: شخصاً از همکاران پزشک و هموطنانم درخواست کرده‌ام در چنین شرایط اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دهند.

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با بیان این مطلب که نظام سلامت ما یک نظام بیمار است و عملکرد غلط مسئولان از یک سو و عملکرد نامناسب برخی پزشکان و پرستاران از سوی دیگر به مشکلات آن دامن زده است اظهار داشت: باید انگیزه خدمتی برای اعضای نظام سلامت وجود داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه زحمات پزشکان از چند سال بعد از جنگ تحمیلی چندان خوب دیده نمی‌شود؛ طبابت پیشه مقدسی است و نباید اجازه داد این قشر مورد هجمه رسانه‌ها قرار بگیرند.

 رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران گفت: از سال 86 که آخرین تعرفه‌های تعیین شده از سوی نظام پزشکی به اجرا در آمد تاکنون علی رغم تورم بیشتر از 200 درصدی، تعرفه ها چندان رشد نکرده‌اند و این موضوع طبعاً رضایت پزشکان را فراهم نمی‌کند.

عکاشه ادامه داد: در این میان باید عملکرد بیمه‌ها نیز ارتقا یابد.

 رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران تصریح کرد: یکی از اهداف دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی، تکمیل پوشش بیمه‌ای است.دولت، نظام سلامت و نظام بیمه‌ای به علاوه انجمن های علمی- تخصصی چهار ضلع سلامت را تشکیل می دهند که می‌توانند با همیاری و تعامل مناسب گره از مشکلات مردم باز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha