براساس ابلاغیه رییس جمهور، در سال 1393 ایجاد هرگونه موسسه و شركت دولتی، توسعه تشكیلات داخلی دستگاه های اجرایی و صدور احكام بازنشستگی پیش از موعد ممنوع شد.

سلامت نیوز:براساس ابلاغیه رییس جمهور، در سال 1393 ایجاد هرگونه موسسه و شركت دولتی، توسعه تشكیلات داخلی دستگاه های اجرایی و صدور احكام بازنشستگی پیش از موعد ممنوع شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،حسن روحانی، رییس جمهور و رییس شورای عالی اداری در فروردین ماه جاری مصوبه شورای عالی اداری در خصوص برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری در سال 1393 را برای اجرا به تمامی وزارتخانه ها، موسسات، شركت ها، نهادهای عمومی غیر دولتی و استانداری ها ابلاغ كرده است.

شورای عالی اداری در یكصد و شصت و دومین جلسه مورخ 14/12/1393 در راستای تحقق سیاست های كلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور «برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری در سال 1393» منبعث از نقشه راه اصلاح نظام اداری مصوب را به شرح متن و جدول پیوست (ممهور به مهر دبیرخانه شورای عالی اداری)، تصویب كرد. ماده 1- دستگاه های اجرایی مكلفند: نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه عملیاتی مذكور مطابق برنامه زمان بندی، اقدام كنند. ماده 2- در سال 1393 ایجاد هر گونه موسسه و شركت دولتی، توسعه تشكیلات داخلی دستگاه های اجرایی و صدور احكام بازنشستگی پیش از موعد ممنوع است.
    
    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلام مولا ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    5 0
    آقای روحانی تا قبل از این که همه امیدمان را از دست بدهیم از این تصمیم خود برای ممنوع کردن بازنشستگی پیش از موعد منصرف شوید. نگذارید باور کنیم که هیچ بدی نرفته که بدتر نیاید. ما با هزاران امید به شما رای دادیم. با زندگی اقشار ضعیف جامعه به این سادگی بازی نکنید
  • hadi ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    4 0
    این جاست که می فهمیم تفاوت یک کشور توسعه یافته با یک کشور مثل خودمان چیست. در اروپا اگر بخواهند تغییری در قوانین بازنشستگی ایجاد کنند پس از طی مراحل تصویب این تصمیم به اطلاع عموم گذاشته می شود که مثلا پنج سال دیگر قرار است فلان قانون بازنشستگی تفییر کند. نه مثل رییس جمهور محترم ما که یک شبه همه را دچار شوک کردند