وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به تمام اسناد پزشکی رسیدگی شده است ضمن اینکه مطالبات بیمه‌ای تا سقف ۷۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است.

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به تمام اسناد پزشکی رسیدگی شده است ضمن اینکه مطالبات بیمه‌ای تا سقف ۷۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی ربیعی در همایش پوشش فراگیر بیمه همگانی، برخورداری عادلانه مردم از خدمات سلامت که صبح امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان در بخش سازمان بیمه ایران در ساختمان بهداشت برگزار شد، اظهارداشت: سال 93 برای فعالین حوزه سلامت سال بسیار خوبی خواهد بود و اتفاقات خوبی در سال جاری رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های دولت تدبیر و امید، توجه به حوزه سلامت است که در آینده این دولت را با نام و نشان سلامت خواهند شناخت.

ربیعی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص فقر و محرومیت، گفت: دولت نیز توجه ویژه‌ای را به این مقوله اجتماعی داشته است و رئیس جمهور هم به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داده اقدامات سریع را در این بخش انجام دهند.

ربیعی افزود: باید در سال جاری توجه ویژه‌ای را به حوزه بیمه‌ای و افراد فاقد بیمه داشته باشیم و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: پوشش بیمه همگانی مطالبه مقام معظم رهبری که در سیاستهای کلی سلامت به آن اشاره کرده‌اند و رئیس جمهور نیز در این بخش دستورات لازم را اعلام کرده است.

ربیعی با بیان اینکه تمامی مطالبات بیمه‌ای پرداخت شده است، گفت: 750 میلیارد تومان در این بخش داده شده است و در واقع به تمامی اسناد رسیدگی شده است.

وی گفت: در سال جاری اعتبارات سازمان بیمه سلامت 65 درصد رشد پیدا کرده است که این می‌تواند در ارائه خدمات موثر باشد و باید از فرصت‌های بوجود آمده استفاده لازم را ببریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: انتظار دارم به طور جد در حوزه بیمه‌ای و پوشش افراد بدون بیمه وارد شوید و مشکلات گذشته را بر طرف کنید.

ربیعی در خصوص نظام یکپارچه بیمه‌ای گفت: این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی ساز و کارهای آن مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما باید به طور جدی در بخش فقر و مقابله با آن ورود پیدا کنیم چرا که نمی‌توان صورت مسئله را پاک کرد و باید با برنامه دقیق راهکارهای لازم را برای آن اتخاذ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha