یکی از مشهور‌ترین شناگران المپیکی در جهان به خاطر عفونت بیمارستانی در معرض از دست دادن دست خود قرار گرفته است.

سلامت نیوز: یکی از مشهور‌ترین شناگران المپیکی در جهان به خاطر عفونت بیمارستانی در معرض از دست دادن دست خود قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یان تورپ شناگر مشهور استرالیایی دارنده چندین مدال المپیکی در خطر از دست دادن دست چپ خود است. 

شناگر

گفتنی است، این شناگر دچار یک آسیب دیدگی در شانهٔ خود شده و پس از انجام عمل جراحی در کشور سوئیس دچار مشکل عفونت در نیمهٔ سمت چپ یدن خود شده است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، دلیل این عفونت از نظر کار‌شناسان به دلیل مراقبت‌های بهداشتی ضعیف در بیمارستان کشور سوئیس، تجهیزات بیمارستانی آلوده، کارکنان بیمارستان و یا حتی بیماری سایر بیماران بیمارستان بوده است. 

شناگر

این نوع عفونت‌های بیمارستانی معمولا پس از ۳ روز از اقامت بیمار در بیمارستان ایجاد می‌شوند و در انواع حالت‌های قارچی، باکتریایی، ویروسی و حتی انگلی می‌توانند به وجود بیایند. 

در صورت تاخیر در درمان این نوع عفونت‌ها و یا عدم پاسخ بدن به درمان این مشکل می‌تواند منجر به قطع عضو آسیب دیده شود. 

مدیر برنامه‌های یان تورپ اعلام کرده که این ورزشکار علاوه بر درد شدید به خاطر این عفونت دچار نوعی اعتیاد به مسکن برای آرام کردن درد خود و به دنبال آن افسردگی شدیدی شده است و از شرایط آرمانی ورزشی خود فاصله گرفته درمان بر روی این ورزشکار در حال انجام است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha