خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی متعهد هستند با برنامه ریزی مستمر و مدیریت جهادی، تمام کوشش و تلاش خود را درجهت اجرای سیاست های ابلاغی به کارگیرد به گونه ای که بیمه شدگان این سازمان، در هنگام بیماری جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری نداشته باشند.

 سلامت نیوز: خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی متعهد هستند با برنامه ریزی مستمر و مدیریت جهادی، تمام کوشش و تلاش خود را درجهت اجرای سیاست های ابلاغی به کارگیرد به گونه ای که بیمه شدگان این سازمان، در هنگام بیماری جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری نداشته باشند.

مدیران سازمان تامین اجتماعی شرکت کننده در همایش ˈتبیین سیاست های کلان سلامت؛ ابلاغی از سوی مقام معظم رهبریˈ با امضای نامه ای از ابلاغ سیاست های کلان حوزه سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای این سیاست ها اعلام کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، متن کامل این نامه که به امضای مدیرعامل این سازمان نیز رسیده است، چنین است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

باسلام و احترام؛

ابلاغ سیاست های کلی سلامت در آغازین روزهای سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، بارقه امید را در آحاد ملت و 38 میلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور ایجاد کرده است.

خاطر عالی مستحضر است که بیش از 60 درصد منابع مالی نظام پایه درمان در نیم قرن گذشته براساس قانون، از وجوه حق بیمه های پرداختی قشر مولد و زحمتکش بیمه شدگان سازمان تامین شده است.

اینجانب به نمایندگی از سازمان و بیمه شدگان عزیز با امتنان قلبی رجاء واثق دارد؛ اجرای رهنمودهای حضرتعالی بستر تحقق عدالت در بهره مندی بیمه شدگان از تخصیص منابع ملی ایجاد خواهد کرد.

در همین راستا خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و مدیران زحمتکش و مومن آن مصمم و متعهد هستند با برنامه ریزی مستمر و مدیریت جهادی، تمام کوشش و تلاش خود را درجهت اجرای سیاست های ابلاغی به کارگیرد به گونه ای که بیمه شدگان این سازمان، در هنگام بیماری جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری نداشته باشند.

امید است با اتکال به فضل پروردگار متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مدبرانه رهبر فرزانه، حمایت های دولت و مجلس محترم شورای اسلامی، تفکیک وظایف تولیت، تامین مالی و تقویت بازار رقابتی برای ارایه خدمات بیمه درمانی موجب شود، سازمان تامین اجتماعی در افق روشن ایران عزیزمان دارای جایگاهی مستحکم و به دور از مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برای آینده اقشار مولد جامعه اسلامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha