شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 109698

در تغذیه صدها عامل مادی و معنوی، شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی دخالت دارد و تنها موضوع سوخت و حرارت مطرح نیست، بلکه به موازات مواد سوختی مواد سفیده ای ازت دار، فلزات، ویتامین ها و... وجود دارد که مقدار فوق العاده کم آن ها اثر زیادی دارد.

سلامت نیوز:در تغذیه صدها عامل مادی و معنوی، شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی دخالت دارد و تنها موضوع سوخت و حرارت مطرح نیست، بلکه به موازات مواد سوختی مواد سفیده ای ازت دار، فلزات، ویتامین ها و... وجود دارد که مقدار فوق العاده کم آن ها اثر زیادی دارد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،به همین دلیل به طور کلی می توان گفت: میکروب عامل اصلی تولید و سرایت بیماری نیست بلکه نبود یکی از عوامل غذایی است که تولید مرض می کند و محیط را برای رشد میکروب مستعد می سازد.

در حالت عادی نه تنها میکروب موجود بی آزاری است بلکه غالباً مفید هم هست پس از کشف پاستور، محققان تصور می کردند که در آینده نزدیک خواهند توانست تمام بیماری ها را از دنیا ریشه کن کنند.

اکنون پس از سال ها نه تنها هیچ یک از بیماری ها از بین نرفته است بلکه روز به روز امراض زیادتر می شود. زیرا در ابتلا به بیماری تنها میکروب دخیل نیست بلکه عوامل دیگری هم نقش دارد که بدن را مستعد بیماری می کند که آن چیزی جز کمبود عوامل غذایی نیست و در حقیقت می توان گفت اشخاصی که دچار کمبود می شوند اول مریض می شوند و بعد میکروب به سراغشان می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha