مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت‌: جانمایی لازم برای راه‌اندازی دستگاه پت اسکن در بیمارستان میلاد مشخص شده و در آینده‌ با هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، این دستگاه راه‌اندازی می‌‌شود.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت‌: جانمایی لازم برای راه‌اندازی دستگاه پت اسکن در بیمارستان میلاد مشخص شده و در آینده‌ با هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، این دستگاه راه‌اندازی می‌‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سید تقی نوربخش درباره راه‌اندازی دستگاه پت اسکن در بیمارستان میلاد، اظهار داشت: از دستگاه "پت اسکن" برای شناسایی سرطان استفاده و توسط سازمان تأمین اجتماعی خریداری و در بیمارستان میلاد راه‌‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: جانمایی لازم برای راه‌اندازی دستگاه پت اسکن در بیمارستان میلاد مشخص شده و در آینده‌ با هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مرحله استفاده از این دستگاه خواهیم رسید.

نوربخش بیان داشت: در حال حاضر دستگاه MRI به اندازه کافی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی وجود دارد ولی باید نحوه استفاده از آن نیز تغییر کند و پزشکان تنها در موارد تشخیص‌های سخت از این دستگاه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 93 برای نوسازی تجهیزات و امکانات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

 از دستگاه پت اسکن برای تشخیص و درمان زود هنگام سرطان استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha