پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 10982

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی و دارویی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فرآورده‌های آزمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به كار كرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی و دارویی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فرآورده‌های آزمایشگاهی از 21 تا 24 خرداد در تهران برگزار می‌شود.

معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی و فناوری های نوین مشاركت كنندگان در این نمایشگاه و ایجاد بستر مناسب برای ارتباط مستقیم تولید كنندگان داخلی و خارجی و دست اندركاران مربوطه از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی و دارویی با حضور 401 شركت كننده داخلی و خارجی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فرآورده‌های آزمایشگاهی با حضور 163 مشاركت كننده داخلی و خارجی برگزار می شود.

براین اساس 265 شركت داخلی از بخش های فعال در زمینه تجهیزات پزشكی، دارویی و دندانپزشكی و 136 شركت كننده خارجی از كشورهای تركیه، چین، تایوان، كره جنوبی و كانادا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی و دارویی و 93 شركت داخلی و 70 شركت خارجی از كشورهای آلمان، ژاپن، چین، انگلستان، كره جنوبی، تایوان، فرانسه، ایتالیا، جمهوری چك، روسیه، بلژیك، هلند، سوئیس، كانادا و سوئد در دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فرآورده‌های آزمایشگاهی شركت كرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha