یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 109829

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که جراحت و آسیبی در بدنتان به وجود آمده باشد و احساس درد کنید اما در دنیا افرادی هستند که جراحت و آسیب‌های بدنی زیادی به آنها وارد شده است اما تا سالیان سال هیج گونه دردی را احساس نکرده‌اند و هرگز متوجه آن نشده‌اند.

سلامت نیوز: حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که جراحت و آسیبی در بدنتان به وجود آمده باشد و احساس درد کنید اما در دنیا افرادی هستند که جراحت و آسیب‌های بدنی زیادی به آنها وارد شده است اما تا سالیان سال هیج گونه دردی را احساس نکرده‌اند و هرگز متوجه آن نشده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرد لهستانی به علت فراموشی و کندی حافظه پس از 6 ماه با یادآوری رخدادهایی در ذهن خود برای درمان به پزشک مراجعه کرد. 

عکس

اتریک لاولر که مدتی احساس دندان درد داشت اما به آن توجهی نمی‌کرد روزی به علت دندان درد شدید او را به بیمارستان دنور در حومه شهر منتقل کردند، جایی که او تحت عمل جراحی چهار ساعته قرار گرفته شد. 

لاولر

مردی که 10 ساعت با تیغه چاقو به طور کامل در پشت او  بود خوابیده بوده است.
مردی که به علت حملات دزدانT منزل او به سرقت رفته بود با تعداد ضزبات چاقو به شدت مجروح شده بود اما جان سالم به در برد و بعد از بیدار شدن از خواب درد زیادی احساس نمی کرد.

چاقو

 مردی که با موتور سیکلت خود سقوط کرد و متوجه شد یک پای خود را از دست داده است. 
در سال 2007، دوچرخه‌سواری ژاپنی هنگام بازی به علت تصادف با سد ایمنی مجروح و پاهایش قطع شدند اما به مسیر خود ادامه داد و 12 کیلومتر را پیمود..

موتور

مردی که بعد از 3 سال، چاقو در پشت کمر خود یافت.
یک مرد که از نوعی خراش آزار دهنده سال‌ها در پشت کمر خود رنج می برد با مراجعه به پزشک متوجه شد چاقو در پشت کمر او دفن شده است.

او در مسابقه کشتی توسط فردی از رقیب مورد حمله قرار گرفته بود که پزشکان حفره ای به طول 7 سانتی تر که چاقو در آن مدفون بود در کمر او یافتند.

چاقو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha