یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 109830

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: محصولی که با نام الکل گندم و خرما وارد بازار شده، تقلبی است و هیچ مجوزی ندارند و موارد مرگ ناشی از آن نیز گزارش شده است.

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: محصولی که با نام الکل گندم و خرما وارد بازار شده، تقلبی است و هیچ مجوزی ندارند و موارد مرگ ناشی از آن نیز گزارش شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد هاشمی گفت: اخیراً مشاهده شده است که شرکتی جعلی با برند و نشانی جعلی محصولی را تحت عنوان الکل گندم و خرما، در سطح داروخانه ها و سوپر مارکتها عرضه می کندو حتی بازاریابهای این شرکت به فروشگاهها مراجعه و سفارش می‌گیرند و این محصول تقلبی متأسفانه با قیمتی نازل در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی گفت: این محصول به هیچوجه مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و هیچ مجوزی از این سازمان ندارد.

هاشمی گفت: این محصول تقلبی بر سلامت کلیه، کبد و سیستم گوارشی تأثیر مخرب دارد و موجبات مسمومیت های بسیار جدی را فراهم می آورد. قبلا هم تلفات جانی در پی داشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو تأکید کرد: از هموطنان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده عرضه چنین محصولی چه در سوپر مارکتها و چه در داروخانه ها مراتب را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا با خاطیان مطابق قانون برخورد شود. از نیروی انتظامی نیز تقاضا می کنم در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و امحای این محصول خطرناک اقدامات لازم را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha