یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 109849

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد امروز - شنبه - هوای یک کلان شهر کشور در شرایط پاک ، ۴ کلان شهر سالم و یک کلان شهر در ناسالم قرار دارد.

سلامت نیوز: مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد امروز - شنبه - هوای یک کلان شهر کشور در شرایط پاک ، ۴ کلان شهر سالم و یک کلان شهر در ناسالم قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، هوای کلان شهر شیراز در شرایط پاک، کلان های تهران، کرج، تبریز، مشهد در شرایط سالم و هوای کلان شهر اصفهان در شرایط ناسالم قرار دارد. مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو نیز روز شنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران ۱۰ متر بر ثانیه و میزان دید افقی بیش از ۱۰کیلومتر است و رطوبت نسبی نیز ۲۴ درصد گزارش شده است.

وی اظهارداشت: هوایی نیمه ابری و بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر برای امروز - شنبه - تهران پیش بینی شده و هوایی کمی ابری گاهی وزش باد در اواخر وقت افزایش ابر برای یکشنبه و هوایی نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط رگبار و رعد و برق برای دوشنبه در تهران پیش بینی شده است. مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی تهران ۲۴ درجه سانتی گراد و هوا با افزایش ابر همراه است و جهت باد نیز غربی گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha