رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای خیرین برای ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای خیرین برای ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علاءالدین برجرودی در دیدار سیدرضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت کشور، اظهار کرد: مشارکت خیرین سلامت در ساخت مراکز درمانی کشور می تواند باعث حل مشکلات بهداشتی و توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته کشور  باشد.

وی افزود: سلامت در کنار امنیت برای کشور امری حیاتی است. لذا تمامی مردم و مسئولین باید به این موضوع به صورت ریشه ای نگاه کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار امیدواری کرد: ساخت بیمارستان تخصصی شهرستان بروجرد به طور جدی مورد عنایت ویژه خیرین قرار گیرد.

در ابتدای این دیدار دبیر کل مجمع خیرین سلامت ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط مجمع خیرین سلامت، اظهار کرد: امیدوارم که بروکراسی های اداری و مشکلات متعدد برای خیرین با کمک نمایندگان مجلس و دولت و سایر افراد ذی نفوذ مرتفع گردد.

مشاور ویر بهداشت ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مردم شاهد کمکهای خیرین در عرصه سلامت باشیم.

نیری گفت: در آینده نزدیک برای کمک به عرصه سلامت در شهرستان بروجرد به این شهر سفر خواهد نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha