یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

غواصان جستجوگرِ قربانیان کشتی غرق‌شده کره جنوبی با کشف 10 جسد دیگر اعلام کردند که شمار تلفات این حادثه تاکنون به 46 تن رسیده است.

سلامت نیوز: غواصان جستجوگرِ قربانیان کشتی غرق‌شده کره جنوبی با کشف 10 جسد دیگر اعلام کردند که شمار تلفات این حادثه تاکنون به 46 تن رسیده است.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مقامات کره جنوبی اعلام کردند: غواصان پس از آن که توانستند به داخل لاشه کشتی غرق شده راه پیدا کنند، جسد 10 تن دیگر از سرنشینان این کشتی را پیدا کردند. بیش از 265 نفر که بیشتر آنان از میان دانش آموزان دبیرستانی بودند بر اثر واژگونی و غرق‌شدن این کشتی، ناپدید شده و تنها 174 نفر نجات یافته‌اند.

ناخدای این کشتی پس از دستگیری در بازجویی‌های خود گفت: به دلیل نامناسب بودن شرایط دریا و عوامل دیگر از مسافران خواستم کشتی را ترک نکنند و از تصمیم خود دفاع می‌کنم.

«لی جون سئوک»، ناخدای 68 ساله این کشتی که روز شنبه به اتهام بی‌مسئولیتی و به خطر انداختن جان مسافران دستگیر شد، افزود: نگران بودم در صورتی‌ که مسافران خود را به داخل دریا پرتاب کنند به دلیل عدم حضور قایق‌های نجات در آن زمان در جریان شدید امواج غرق شوند.

 ناخدای این کشتی مسافربری اظهار کرد: در آن زمان جریان آب بسیار شدید بود، دمای آب دریا هم پایین بود و می‌دانستم که تخلیه مسافران در چنین شرایطی کار خطرناکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha