یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 109878

چه تضمینی وجود دارد که بعد از انتقال اب خزر به سمنان اتفاق بد زیست محیطی نیفتد ویا آب در آن منطقه در حال ثبات باقی بماند.

سلامت نیوز: چه تضمینی وجود دارد که بعد از انتقال اب خزر به سمنان اتفاق بد زیست محیطی نیفتد ویا آب در آن منطقه در حال ثبات باقی بماند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست انتقال آب خزر به سمنان را طرحی گریه آور توصیف کرد.

 پروین فرشچی درنشست خبری خود که امروز در سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار شد در پاسخ به این سوال که طرح انتقال آب خزر به سمنان که در حال حاضر از سوی وزارت نیرو پیگیری می شود در چه مراحلی قرار داشته و سازمان محیط زیست در مورد آن چه نظری دارد گفت: این طرح به اعتقاد من از اساس اشتباه است زیرا ما با عواقب زیست محیطی اجرای این طرح آشنا نیستیم.

وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست تاکنون هیچ گونه مجوز و یا تعاملی را با هیچ نهادی از جمله وزارت نیرو در زمینه اجرای این طرح انجام نداده است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من انتقال آب خزر به سمنان گریه آور است گفت: چه تضمینی وجود دارد که بعد از انتقال اب خزر به سمنان اتفاق بد زیست محیطی نیفتد ویا آب در آن منطقه در حال ثبات باقی بماند.

به گفته فرشچی اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان تعهدات کنوانسیون تهران را زیر سوال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha