رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت را راهگشای آینده نظام سلامت عنوان کرد.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت را راهگشای آینده نظام سلامت عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر ابراهیم گلمکانی با تاکید بر این مطلب اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ایشان در حوزه سلامت، جایگاه رفیع نظام سلامت را ترسیم نمود و اجرایی شدن این سیاست ها بهره مند شدن کلیه اقشار جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و یکسان را در پی دارد.

 وی افزود: سیاست های ابلاغی نظام سلامت بر رفع نقاط ضعفی که در حال حاضر وجود دارد، تاکید کرده است و امیدواریم با اجرایی شدن این سیاست ها کشور به برنامه های سند چشم انداز توسعه در حوزه بهداشت و درمان دست یابد.

وی با بیان این که اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت نیازمند مدیریت جهادی است، تاکید کرد: با مدیریت جهادی و عزمی که در وزارت بهداشت و درمان وجود دارد می توان با تدابیر شایسته و کلانی که اندیشیده شده است به سیاست های ابلاغی نظام سلامت کشور دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha