مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان کشوری را از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان کشوری را از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ایراندخت عطاریان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه بخش درمانی کشور بوده که به طور قطع با اجرای این فرامین، افق و چشم انداز روشن، رو به رشد و امیدوارانه‌ای در حوزه سلامت کشور به روی مردم گشوده خواهد شد.

وی افزود: نگاه جامع و کامل معظم له به مقوله درمان از طریق ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت نشانگر اهتمام و توجه ویژه حاکمیت به حوزه بهداشت و درمان است.

عطاریان تسهیل دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی را از مهمترین ویژگی‌های بیمه طلایی بازنشستگان دانست و گفت: خوشبختانه پوشش گسترده و فراگیر بیمه طلایی برای بازنشستگان کشوری علاوه بر اینکه هزینه‌های درمانی این قشر فرهیخته را کاهش داده، این امکان را برای آنان فراهم کرده تا با مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات پزشکی با سطح کیفی مطلوبی برخوردار شوند.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بیمه طلایی هزینه‌های بستری درمان بازنشستگان را به صفر رسانده است، از فعالیت‌های شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشستگان کشوری تقدیر کرد و گفت: خدمت‌رسانی به بازنشستگان و تامین نیازهای درمانی آنان از مهمترین اولویت‌های وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در سال جاری است و مسئولان و دست اندرکاران طرح ملی بیمه طلایی نیز باید در جهت افزایش سطح رضایتمندی این قشر گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha