دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 109956

سن 30سالگی آغاز سنی است که افراد باید در کنار تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های روزانه خود وقت مشخصی را نیز به ورزش و خوراک خود اختصاص دهند.

سلامت نیوز: سن 30سالگی آغاز سنی است که افراد باید در کنار تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های روزانه خود وقت مشخصی را نیز به ورزش و خوراک خود اختصاص دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ مصرف آب زیاد یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن برای تمام گروه‌های سنی به ویژه میانسالان است زیرا افزایش درجه حرارت بدن در این بازه سنی باعث می‌شود تا بدن بیش از حد داغ شود و فرد احساس گرگرفتگی زیادی داشته باشد که این پدیده در خانم‌ها به دلیل آغاز سن یائسگی به مراتب بیشتر است.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند غذاهای خانم‌ها بعد از سن 40 سالگی باید آب زیادی داشته باشد و مصرف مایعات به آن‌ها کمک می‌کند تا در این ایام بیشتر بتوانند با تغییرات فیزیکی و روحی- خلقی خود کنار بیایند.
گفتنی است، مصرف میوه و  سبزیجات به فاصله هر 2-3 ساعت برای میانسالان ضروری است در غیر این صورت با افزایش سن چروک پوست و روند پیر شدن سن سریع تر می‌شود و طول عمر فرد کاهش می‌یابد.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند گروه غذایی پروتئین‌ها به ویژه گوشت مرغ نقش زیادی در پاکسازی بدن ایفا می‌کنند و سالمندان برای افزایش سلامتی خود باید در هفته حداقل 4 وعده غذایی خود را به آنها اختصاص دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha