سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 110031

سفیران سلامت با راه‌اندازی کمپین "خودمراقبتی" در هفته سلامت از همه هنرمندان و ورزشکاران دعوت کردند با حمایت خود از این طرح عظیم ملی قدمی هرچند کوتاه در تامین سلامت خانواده‌های ایرانی بردارند.

سلامت نیوز: سفیران سلامت با راه‌اندازی کمپین "خودمراقبتی" در هفته سلامت از همه هنرمندان و ورزشکاران دعوت کردند با حمایت خود از این طرح عظیم ملی قدمی هرچند کوتاه در تامین سلامت خانواده‌های ایرانی بردارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، مهدی مهدوی کیا، علی دوستی مهر، سعید مظفری‌زاده و هانیه توسلی در این فراخوان با عنوان "یک عمر سلامتی با خودمراقبتی"، تاکید داشتند: " با سرلوحه قرار دادن رفتارهای مناسب از جمله ورزش، عدم استعمال دخانیات، تغذیه مناسب، دوری از استرس و نهایتا انجام آزمایشات دوره‌ای می‌توان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های شایع زندگی امروزی پیشگیری کرد.

بی‌شک خودمراقبتی یک مسئولیت اجتماعی فرد در مقابل خود و جامعه است، ما سفیران سلامت با تاکید بر اینکه خودمراقبتی سرآغاز سلامتی است، از تمام هموطنان به ویژه ورزشکاران و هنرمندان دعوت می‌کنیم با حمایت خود از این طرح عظیم ملی قدمی هرچند کوتاه در تامین سلامت خانواده‌های ایرانی بردارند. "

گفتنی است، همایش سلامت و زندگی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران در اولین پنجشنبه هر ماه در محل تالار ایوان شمس برگزار می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha