مرد جوانی که در درگیری با دوستش فرد همراه وی را به قتل رسانده بود پس از یک سال زندگی مخفی دستگیر شد.

سلامت نیوز: مرد جوانی که در درگیری با دوستش فرد همراه وی را به قتل رسانده بود پس از یک سال زندگی مخفی دستگیر شد.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل از فارس، در ساعت 18 روز 6 بهمن سال 91 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 122 دربند اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری در یک سفره خانه سنتی واقع در منطقه دربند – انتهای خیابان گلاب دره بوقوع پیوسته که طی آن و در یک نزاع دسته جمعی، تعدادی از افراد مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در بین آنها جوانی 30 ساله به نام محسن . ب به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه قلب فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حکایت از ان داشت که مقتول ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور است که برای دید و بازدید بستگان خود به تهران آمده و شب جنایت نیز بهمراه آنها و کشیدن قلیان به سفرهانه ای در منطقه دربند مراجعه کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی افراد شرکت کننده در درگیری ، کارآگاهان اداره دهم اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد نموده و در تحقیقات از آنها مشخص شد که قاتل فردی به نام ماجد . ق ( متولد 1362 ) است؛ بلافاصله محل سکونت ماجد در منطقه لواسانات شناسایی، در مراجعه به این محل مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت، از محل سکونت خود متواری شده است.

رسیدگی به پرونده برای دستگیری متهم همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا نهایتا با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ماجد در شهرستان ساوه شناسایی شد؛ بلافاصله نیابت قضایی از مقام قضایی اخذ و متهم در ساعت 19:00 روز یکشنبه مورخه 01/02/1393 ، در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد که متهم در طول متواری بودن و برای مخفی ماندن هویتش، از هویت مجعول امیر احتشامی استفاده می‌کرده که با وجود تمامی اقدامات توسط کارآگاهان اداره دهم شناسایی و دستگیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha