رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی در زمینه دارو، تجهیزات پزشکی و ... گفت: حمایت از داروهای داخلی به شرط افزایش کیفیت داروها در دستور کار ما است.

سلامت نیوز: رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی در زمینه دارو، تجهیزات پزشکی و ... گفت: حمایت از داروهای داخلی به شرط افزایش کیفیت داروها در دستور کار ما است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر رسول دیناروند در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال 93 افزایش قیمت دارو نخواهیم داشت، گفت: امسال کمبودهای دارویی وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد و حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج ادامه می‌یابد.علاوه بر آن داروهای بیشتری مشمول توافقنامه وزارت بهداشت و بیمه‌ها جهت پوشش بیمه‌ای خواهند شد.

دیناروند همچنین در پاسخ به سوالی درباره اعلام ورود 22 داروی جدید داخلی به بازار گفت: همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هیچ فرآورده‌ای را پیش از ورود به بازار اعلام نخواهد کرد.

وی افزود: تعداد داروهای جدید در سال 93 بسیار بیشتر از این تعداد است. اما به صورت رونمایی و حرکات نمایشی نخواهد بود و بعد از کنترل و تایید اگر لازم باشد از داروهای جدید رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha