سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به بارش باران و سیل در استان‌های کشور از امداد رسانی به چهارصد نفر و مرگ دو نفر خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به بارش باران و سیل در استان‌های کشور از امداد رسانی به چهارصد نفر و مرگ دو نفر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین درخشان  با اشاره به بارش باران در روز گذشته گفت: سه استان آذربایجان شرقی،غربی و کرمان به علت شدت بارش باران  متاثراز سیل و آبگرفتگی شدند که چهار شهر تبریز، میانه، خواجه و سوغان در ارزوئیه‌ و همچنین روستای ‌بهلور کندی پل دشت دچار آسیب و خسارت شدند. 
 
درخشان در ادامه با اشاره به امداد رسانی به چهارصد نفر از سیل زدگان بیان داشت: 24 تیم شامل ، 104 امداد گر به سیل زدگان امداد رسانی کردند و 45 نفر را در مناطق امن اسکان اضطراری دادند. 
 
وی با اشاره به آبگرفتگی برخی از منازل مسکونی افزود: امداد گران 91 واحد مسکونی را که به علت بارش باران دچار آبگرفتگی شده بود تخلیه کردند. 
 
وی در پایان با اشاره به  خسارات  جانی این سیل خاطر نشان کرد: متاسفانه در سیر 24 ساعت گذشته دو مرد 10 و 45 ساله در روستای زرنک جان خود را از دست دادند. 
 
به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات امداد رسانی‌ها در استان آذربایجان غربی و شرقی به پایان رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha