وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش انجمن‌های علمی و تخصصی را در جوامع توسعه یافته بسیار مهم و اساسی ارزیابی و تصریح کرد: باید زمینه گفتمان اجتماعی انجمن‌های علمی را فراهم کنیم.

سلامت نیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش انجمن‌های علمی و تخصصی را در جوامع توسعه یافته بسیار مهم و اساسی ارزیابی و تصریح کرد: باید زمینه گفتمان اجتماعی انجمن‌های علمی را فراهم کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر علی ربیعی در نشست مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی کشور با اعلام این مطلب، گفت: تولید علم و پژوهش از کارکردهای مهم انجمن‌های علمی حوزه سلامت و پزشکی است.
وی افزود: افزایش تعامل و گفت‌وگوی اعضا با یکدیگر و کمک به سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه سلامت و درمان از کارکردهای مهم دیگر انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی است که درصورت فعال بودن این انجمن‌ها به نتایج مثبتی دست پیدا خواهیم کرد.
دکتر ربیعی با اشاره به نقش مهم انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی در سیاست‌گذاری‌ها، گفت: جامعه پزشکی یک جامعه تخصصی است که در حوزه اجتماعی فعالیت می کند و ما باید زمینه فعالیت کنشگران اقتصادی را در حوزه سلامت فراهم کنیم.
وی با تأکید بر اینکه واقعی کردن تعرفه‌های پزشکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های بیمه‌گر است، افزود: باید همه متولیان بخش سلامت برای بهبود وضعیت درمان کشور با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ده هزار میلیارد تومان به بخش درمان و سلامت از سوی دولت اختصاص‌یافته و متولیان بخش درمان کشور باید با ساختارسازی و کنشگری مناسب همه اعضا، سلامت جامعه را ارتقا بخشند.
دکتر ربیعی از سازمان تأمین‌اجتماعی برای برگزاری نشست مشترک انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی کشور تشکر و تقدیر کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha