رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: انجمن‌های علمی تخصصی بخشی از شرکای این سازمان هستند و می‌توانند در سیاستگذاری‌ها، نظارت و اجرا مشارکت داشته باشند.

انجمن‌های علمی تخصصی بخشی از شرکای تأمین اجتماعی هستند

سلامت نیوز: رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: انجمن‌های علمی تخصصی بخشی از شرکای این سازمان هستند و می‌توانند در سیاستگذاری‌ها، نظارت و اجرا مشارکت داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر عباس کبریایی‌زاده در نشست مشترک سازمان تأمین اجتماعی و انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی کشور ضمن بیان این مطلب افزود: تأمین اجتماعی، انجمن‌های علمی و تخصصی را شریک انجام تکالیف خود می‌داند. از اینرو تعامل و بهره‌جویی دوجانبه باید بین سازمان تأمین اجتماعی واین انجمن‌ها وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه در بخش نظارت از کمک بخش‌های قابل تفویض اختیار استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای مراقبت‌های سلامت بخصوص در حیطه توانبخشی و مامایی را که کمتر مورد توجه بوده و در سیاست‌هایمان لحاظ می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از خدمات پیشگیری و مراقبت‌ جزو اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و به طور ویژه مد نظر قرار خواهد گرفت.
کبریایی‌زاده افزود: همچنین سلامت نیروی کار را با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدنظر قرار خواهیم داد، چرا که نیروی کار مهمترین پشتوانه سازمان تأمین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی برخواسته از شغل است، گفت: تلاش خواهیم کرد که شاغلین کشور سالم باشند و از ابزارها و سیاست‌ها برای سالم سازی نیروی کار استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: انجمن‌های تخصصی مورد حمایت سازمان تأمین اجتماعی هستند و حمایت از آزمایشگاه‌های تشخیصی و بیماری‌های ژنتیکال مدنظر قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha