اولین کنفرانس جهانی خدمات بهداشت حرفه‌ای ادغام یافته با همکاری دفتر سازمان جهانی بهداشت، از فردا (7 اردیبهشت) آغاز به کار می‌کند.

سلامت نیوز: اولین کنفرانس جهانی خدمات بهداشت حرفه‌ای ادغام یافته با همکاری دفتر سازمان جهانی بهداشت، از فردا (7 اردیبهشت) آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،رضا عزتیان، رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت، با اعلام این خبر، گفت: این کنفرانس با محوریت ارائه دستاوردها و پیشرفتهای مجموعه خدمات بهداشتی درمانی کشور در حوزه بهداشت حرفه ای و همچنین تدوین راهکارهایی به منظور ارائه خدمات مناسب به کارگران در این عرصه از طریق ادغام خدمات مورد نظر در نظام مراقبت های بهداشتی اولیه از 7 تا 10 اردیبهشت در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

به گفته وی این کنفرانس با حضور مسئولان وزارت بهداشت، اساتید دانشگاههای علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی شریف و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

کاظم ندافی، رئیس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت نیز در این مورد گفت: افتتاحیه این کنفرانس فردا در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز می شود و ادامه آ‌ن به مدت ۳ روز در دانشگاه پزشکی سمنان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha