شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 110377

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از ثبت نام یک میلیون و 600 هزار نفر در سایت سازمان بیمه سلامت برای طرح بیمه همگانی رایگان تا صبح روز شنبه ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از ثبت نام یک میلیون و 600 هزار نفر در سایت سازمان بیمه سلامت برای طرح بیمه همگانی رایگان تا صبح روز شنبه ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهدی میرشاه ولد افزود:  براساس آمارهای ثبت شده تا صبح امروز پیش تعداد یک میلیون و 600 هزار نفر در قالب 700 هزار خانوار در سایت www.bimesalamat.ir ثبت نام کرده اند .

وی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان اردیبهشت ما تمامی افراد فاقد بیمه که حدود 6 میلیون نفر برآورد شده اند برای ثبت نام به سایت سازمان و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند اما پس از این زمان نیز ثبت نامها همچنان ادامه خواهد داشت و محدودیت زمانی نداریم.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از آمادگی سازمان بیمه سلامت برای تحت پوشش قرار دادن هر تعداد افرادی که در سایت ثبت نام می کنند، خبر داد و گفت: محدودیتی برای ثبت نام و بیمه شدن افراد نداریم و تعداد متقاضیات هرچه باشد سازمان بیمه سلامت نسبت به بیمه آنان اقدام خواهد کرد.

به گفته وی، متقاضیان بابت ثبت نام در سایت سازمان بیمه سلامت هیچ هزینه ای نباید پرداخت کنند و حق بیمه آنان نیز رایگان خواهد بود و فقط مبلغ دو هزار تومان برای ثبت نام در دفاتر پیشخوان تعیین شده است که البته این مبلغ برای هر خانوار است.

میرشاه ولد با اشاره به اینکه 7 هزار دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور آماده ثبت‌نام از متقاضیان فاقد بیمه است، افزود: به محض ثبت‌نام مراحل استعلام اطلاعات آغاز می‌شود و پیش‌بینی ما این است که بتوانیم اطلاعات وارد شده را ظرف یک ماه بررسی کنیم و پس از آن برای متقاضیان پیامکی ارسال می‌شود که می‌توانند بر اساس آن برای دریافت دفترچه‌های خود به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha