شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 110382

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در مورد فروش داروهای تقلبی هشدار داد.

فروش داروهای تقلبی در اینترنت

سلامت نیوز: رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در مورد فروش داروهای تقلبی هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ اصغر باقریان رئیس پلیس فتا غرب تهران در این باره گفت: افرادی که با داروهای تقلبی تجارت می‌کنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند. در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: قیمت داروها در اینترنت بسیار ارزان تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی است و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود به همین دلیل پلیس فتای غرب استان تهران عملیاتی گسترده را برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت آغاز کرده است.

باقریان افزود: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی توجه کنند زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و داروئی غیر مجاز خطرناک کرده و بخشی از آنها نیز از این طریق کلاهبرداری کرده و بدون اینکه کالایی را به آنان تحویل دهند وجهی را دریافت کرده و مشتریان هم که هیچ نشانی از آنها ندارند مجبورند برای همیشه قید پول خود را بزنند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران در پایان از کاربران خواست با حفظ هوشیاری و رعایت هشدار های ارائه شده از سوی مراجع انتظامی خود را از دام بزه کاران مصون نگه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha