سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات انفجار شدید شامگاه جمعه در محله سعادت آباد را تشریح کرد و گفت: یک زن و مرد در این حادثه مصدوم شدند.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات انفجار شدید شامگاه جمعه در محله سعادت آباد را تشریح کرد و گفت: یک زن و مرد در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 23 و 26 دقیقه جمعه انفجار شدیدی در محله سعادت آباد ، خیابان علامه جنوبی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. شدت انفجار به حدی بود که صدای آن از کیلومترها دورتر هم شنیده شده بود.

وی افزود: بلافاصله 6 ایستگاه آتش نشانی شامل چهار ایستگاه حریق ، دو ایستگاه نجات همراه بالابر هیدرولیکی و خودروی تنفسی و تشک راهی محل حادثه شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد، انفجار در یک ساختمان پنج طبقه اداری، تجاری و مسکونی رخ داده است.

ملکی خاطر نشان کرد: در طبقه چهارم این ساختمان یک واحد 50 متری قرار داشت که به دلیلی نامعلوم انفجار شدیدی در آن رخ داده بود. بر اثر این انفجار وسایل داخل این واحد به بیرون ساختمان پرت شده و شیشه پنجره های ساختمان های اطراف نیز شکسته بود. به 5 دستگاه خودرو که در محل پارک شده بود نیز آسیب وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه نخست با نردبام هیدرولیکی به اطفای حریق پرداخته و گروه دوم افرادی که در ساختمان بودند را خارج کردند. یک زن 45 ساله و مرد 27 ساله در این حادثه دچار سوختگی شده بودند که بلافاصله تحویل امدادگران اورژانس شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساعت یک و 35 دقیقه بامداد به پایان رسید، خاطر نشان کرد؛ با حضور عوامل شهرداری پاکسازی محل برای تردد خودروها آغاز شد.علت انفجار هم از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha