نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی با افزایش تخت‌های بیمارستان امام رضا (ع) به 120 تخت خبر داد.

سلامت نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی با افزایش تخت‌های بیمارستان امام رضا (ع) به 120 تخت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،احمد امیرآبادی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی برگزار شده اظهار داشت: در این جلسه با سه موضوع در مورد قم موافقت شد.

وی افزود: ارتقاء بیمارستان امام رضا (ع) از 100 به 120 تخت و تامین تجهیزات مورد نیاز مورد موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت و مقرر شد این امر تا پایان سال 93 محقق شود زیرا علاوه بر مردم قم، ساکنان شهرهایی همچون کاشان، دلیجان و... هم از این بیمارستان استفاده می‌کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود بیمارستان تامین اجتماعی یکی از مشکلات قم در گذشته بوده گفت: راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) مشکل بیمه شدگان قمی را تا حد زیادی حل کرده، ولی در حال حاضر معضل راه دسترسی به آن وجود دارد و با توجه به اینکه بیشتر بیمه شدگان تامین اجتماعی قم در منطقه دو ساکن هستند، افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند برای دسترسی به این بیمارستان باید چندین کیلومتر راه را طی کنند.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار و معاونان وی، مقرر شده راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) به زودی احداث شود.

امیرآبادی از موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی با راه‌اندازی شعبه‌ای جدید در منطقه دو قم خبر داد و گفت: با توجه به آمار بالای بیمه‌ شدگان کارگری در منطقه نیروگاه، مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه جاری این شعبه فعالیت خود را آغاز کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهاجرپذیر بودن بالای قم و تعداد زیاد کارگران ساختمانی متذکر شد: در حال حاضر حدود 12 هزار نفر در نوبت بیمه شدن قرار دارند که به همین منظور از رئیس سازمان تامین اجتماعی درخواست افزایش سهمیه قم را داشتیم و مورد موافقت قرار گرفت ضمن اینکه درصدد هستیم با تسریع در امور، در سال جاری متقاضیان در نوبت بیمه قرار نگیرند و کار بیمه کردن آنها به سرعت انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha