سیزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از 16 تا 18 اردیبهشت 93 در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

سلامت نیوز: سیزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از 16 تا 18 اردیبهشت 93 در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز،دکتر زهرا جعفری رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با بیان این خبر اظهار داشت: این کنگره با هدف ارائه آخرین یافته ها ی علمی و تبادل نظر علمی و  تجربی متخصصین و اندیشمندان علوم شنوایی شناسی و سایر رشته های مرتبط ، به همت انجمن علمی شنوایی شناسی ایران و با همکاری تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، مراکز تحقیقاتی و درمانی در تالار امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

   وی گفت: محورهای مورد بحث در این کنگره شامل وزوز گوش و اختلالات پردازش شنوایی مرکزی، الکتروفیزیولوژی شنوایی و تعادل و توانبخشی اختلالات تعادلی و همچنین توانبخشی شنوایی و سمعک و پروتزهای شنوایی قابل کاشت است.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، گروههای شرکت کننده در این کنگره را متخصصین شنوایی شناسی، گفتار درمانی ، مدیریت توانبخشی، پرستاری توانبخشی ، کاردرمانی ، مشاوره توانبخشی، سالمندشناسی،سلامت سالمندی، مهندسی پزشکی، روانشناسی بالینی، روانشناسان عمومی، مشاوره، سلامت و رسانه و مدیریت سلامت ، ایمنی و محیط زیست عنوان کرد و افزود: در این کنگره برای شنوایی شناسان 17 امتیاز بازآموزی و برای سایر رشته ها 12 امتیاز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همکاران جهت صدور گواهی شرکت در کنگره به سامانه آموزش مداوم پزشکی  www.iaa.ircme.ir و جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های علمی کنگره می توانند به سایت اینترنتی www.aud2014.com مراجعه کنند.

رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران یادآور شد: سیزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران همزمان با بزرگداشت چهلمین سال تاسیس رشته شنوایی شناسی در ایران برگزار می شود و از تمامی اساتید، همکاران و دانشجویان شنوایی شناسی برای شرکت در جشنی که به این مناسبت در روز دوم کنگره ترتیب داده شده است، دعوت به عمل می آید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha