یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

مردی که که از رابطه پنهانی پسر جوانی با همسرش مطلع شده بود ، او را ابتدا با چاقو مجروح ساخت و سپس بدن نیمه جانش را در زیر زمین منزلش دفن کرد.

سلامت نیوز: مردی که که از رابطه پنهانی پسر جوانی با همسرش مطلع شده بود ، او را ابتدا با چاقو مجروح ساخت و سپس بدن نیمه جانش را در زیر زمین منزلش دفن کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش یک مورد قتل مرد جوانی به نام جواد که با ضربا چاقو کشته شده بود به ماموران پلیس آگاهی رباط کریم اعلام شد.

ماموران این پلیس در تحقیقات فنی و گسترده خود خودروی مقتول را که به صورت بلاصاحب در رباط کریم رها شده بود را کشف کردند. 

ماموران در بررسی این پرونده متوجه ارتباط تلفنی مقتول با یک خانم و آقا و همچنین عزیمت وی به شهرستان ملایر شدند و آدرس مالکین را شناسایی کردند. 

در استعلام به عمل آمده از خطوط تلفن افراد مرتبط با مقتول یک زن و شوهر به نام‌های ح-الف و س-الف ساکن شهرستان ملایر بودند که با شناسایی مظنونین تیم عملیاتی از این یگان تشکیل و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند. 

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که قاتل متوجه رابطه تلفنی مقتوله با همسرش می‌شود و با هماهنگی همسرش با یک قرار صوری مقتول را به منزلش می‌کشاند. 

قاتل پس از کشاندن مقتول در منزلش مخفی شده و چاقویی که در دست داشته چند ضربه به ناحیه سر و بدن وی زده و بدن نیمه جانش را در زیر زمین دفن کرده و خودرویش را در رباط کریم رها می‌کند. 

سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران به جوانان توصیه کرد: روابط آزاد و غیرمتعارف دختر و پسر نه تنها طرفین را به شناخت مورد نیاز نمی‌رساند بلکه سبب محرومیت از ازدواج مناسب و در خور شأن آنان می‌شود آلوده شدن در این نوع روابط جوانانی را که باید در بهترین مقطع از سن خود به دنبال آموختن علم و کسب تجربه برای آینده خویش باشند در اضطراب و هیجانات بی‌اساس نگه می‌دارد و با ایجاد فشارهای روحی و تشویش‌های درونی آرامش را از آنان سلب می‌کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha