مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای جوان و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در هفته سلامت در 10 میدان میوه و تره‌بار و 2 فرهنگسرا، خدمات غربالگری سلامت و کاردرمانی به مراجعه‌کنندگان و به همشریان تهرانی ارائه دادند.

سلامت نیوز: مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای جوان و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در هفته سلامت در 10 میدان میوه و تره‌بار و 2 فرهنگسرا، خدمات غربالگری سلامت و کاردرمانی به مراجعه‌کنندگان و به همشریان تهرانی ارائه دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، وحید رحمتی با ارائه بخشی از گزارش عملکرد جمعیت هلال‌احمر در هفته سلامت در ژایتخت اعلام کرد: این جمعیت با بسیج نیروهای جوان و داوطلب خود و همکاری شهرداری تهران در سطح شهر تهران در ۱۰ میدان میوه و تره‌بار سلامت فشار و قند خون شهروندان تهرانی را بررسی کرد و در بعضی از پایگاهها روزانه پاسخگوی بیش از ۱یک‌هزار شهرونود بود.

وی با اشاره به اجرای غربالگری سلامت در فرهنگسرای سرو و خانه فرهنگ گلها اظهار کرد: در این دو پایگاه علاوه بر آزمایش قند و فشار خون، خدمات کاردرمانی و ارزیابی مشکلات اسکلتی و عضلانی مراجعه‌کنندگان هم ارائه شد.

رحمتی همچنین اظهار کرد: به علاوه در روز راهپیمایی دستگاههای مختلف در دریاچه شهدای خلیج فارس نمایشگاهی از آخرین توانمندی‌های جمعیت هلا‌ل‌احمر کشور در حوزه‌های درمان و امداد و نجات برپا شد.

وی گفت: البته در هفته سلامت خدمات سلامتی بسیاری از سوی جمعیت هلا‌ل‌احمر در مناطق مختلف پایتخت و سایر استانها و با همکاری سایر دستگاهها ارائه شده که به مرور گزارش آنها ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha