ش از دو هفته از انتشار خبر زنده به گور شدن دو پسر بچه یك ساله از سوی پدرشان در یكی از روستا های شادگان می گذرد، خبری كه واكنش های زیادی را در سطح جامعه برانگیخت و همچنان بسیاری از شهروندان منتظر هستند تا انگیزه اصلی این مرد كه گفته می شود پیش از این جنایت مواد مخدر صنعتی «شیشه» مصرف كرده است را بدانند.

سلامت نیوز: بیش از دو هفته از انتشار خبر زنده به گور شدن دو پسر بچه یك ساله از سوی پدرشان در یكی از روستا های شادگان می گذرد، خبری كه واكنش های زیادی را در سطح جامعه برانگیخت و همچنان بسیاری از شهروندان منتظر هستند تا انگیزه اصلی این مرد كه گفته می شود پیش از این جنایت مواد مخدر صنعتی «شیشه» مصرف كرده است را بدانند. پس از انتشار خبر زنده به گور كردن دوقلوهای یك ساله توسط پدرشان در بخش خنافره شهر شادگان استان خوزستان، تنها اظهارات دادستانی خوزستان بود كه تاكید داشت پدر دو قلوها بازداشت شده و در حال تحقیق از او هستند.
   
    حادثه چگونه رقم خورد؟
    روز 24 فروردین ماه سال جاری زن جوانی سراسیمه به كلانتری بخش «خنافره» رفته و با فریاد های مدامی كه سر می د اد خبر زنده به گور كردن دو قلو های یك ساله اش را توسط همسرش به ماموران كلانتری گفت، ماموران كلانتری بعد از شنیدن این خبر در محل حادثه حضور پیدا كردند و پدر را دستگیر و محل دفن دو قلوها را پیدا كرده و با جسد بی جان آنها روبه رو شدند، طبق اظهارات اولیه این پدر به دلیل مشكلات خانوادگی ای كه با همسرش داشته دست به قتل دو فرزند خود زده است و حتی بعد از قتل دو فرزندش قصد كشتن همسرش را هم داشته كه موفق به انجام این كار نمی شود.
   
    تحقیقات انجام شده بر روی پرونده
    با گذشت یك روز از حادثه و تحقیقاتی كه بازپرس بر روی پرونده انجام داد متوجه شد كه این مرد زمان ارتكاب جرم از مواد مخدر صنعتی «شیشه» استفاده كرده و حالت عادی نداشته و به همین دلیل دست به این قتل زده است.
   
    مردم شهر چه می گویند؟
    یك مرد 40 ساله از اهالی شهر خنافره درباره این اتفاق گفت: این آقا دو فرزند دختر و پسر دیگر هم داشته كه روز حادثه خانه پدربزرگشان بودند و این مرد به همراه دوقلوها و همسرش در خانه بوده است. به گفته یك كشاورز ساكن خنافره این مرد بیكار بوده و در جلسه دادگاه اعلام كرده كه به دلیل مشكلات مالی كه داشته و مصرف مواد مخدر دوقلوهایش را زنده به گور كرده است. شغل اصلی شادگانی ها با توجه به قرار گرفتن نزدیك تالاب شادگان ماهیگیری و كشاورزی است ولی اكثرا افرادی كه در آنجا شغل ثابتی ندارند دست به قاچاق سوخت می زنند. یكی دیگر از همسایه های خانه یی كه این جنایت در آن رخ داد گفت: این پدر زمان دستگیری اعلام كرده كه همسرش فرزندانش را زنده به گور كرده و او شاهد این اتفاق بوده كه به همین دلیل همسرش را برای انجام تحقیقات دو روز در بازداشتگاه نگه داشته اند.
   
    بیكاری دلیل برای ارتكاب جرم
    حسین سالمی، رییس شورای اسلامی شهرستان شادگان نیز در این باره گفت: روستای خروسی شمالی كه یكی از روستاهای بخش خنافره است جزو نقاط محروم شادگان محسوب می شود و جمعیت زیادی از آنها بیكار هستند، این روستا جزو نقاط مرزی استان خوزستان است و اكثریت جمعیت این روستا عرب زبان هستند. وی در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان و بازدید از مناطق محروم و آسیب دیده این استان تدبیری اتخاذ شود كه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: روزنامه اعتماد  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha