معاون امور توانبخشی بهزیستی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: برای سه ماه اول امسال، مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به عنوان اعتبار برای خرید تجهیزات توانبخشی به استان ‌ها تخصیص یافته است.

سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی بهزیستی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: برای سه ماه اول امسال، مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به عنوان اعتبار برای خرید تجهیزات توانبخشی به استان ‌ها تخصیص یافته است.  

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، یحیی سخنگویی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده به مراکز بهزیستی در استان ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: در واقع برای خرید تجهیزات توانبخشی در سه ماه اول سال جاری مبلغ 12 میلیارد تومان اختصاص یافته که خوشبختانه این رقم نسبت به گذشته بی نظیر بوده است.

به گفته وی، در مجموع کل اعتبارات معاونت امور توانبخشی در سال جاری بیش از 350 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
این مقام مسئول در سازمان بهزیستی تصریح کرد: خرید تجهیزات و لوازم توانبخشی شامل عصا، واکر، ویلچر، سمعک و سایر لوازم بهداشتی افراد تحت پوشش می شود.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی همچنین در ادامه با اشاره به اعتبارات دیگر بخش های این معاونت گفت: یکی از برنامه هایی که در سال جاری در دستور کار قرار دارد، اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه است که در سال جاری بیش از 20 درصد روستاها تحت پوشش قرار می گیرند و برای این بخش مبلغ 28 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.
سخنگویی با اشاره به پشت نوبتی های کاشت حلزون نیز خاطرنشان کرد: همچنین برای افراد پشت ‌نوبتی‌ جهت کاشت حلزون نیز در استان ‌ها اعتباری یک میلیارد تومانی تخصیص یافته که البته این رقم برای سه ماه نخست امسال خواهد بود. خوشبختانه در سال گذشته پشت نوبتی برای کاشت حلزون به صفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha