معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: محققان این دانشگاه برای درمان ریزش مو در زنان و مردان، درمان آکنه و همچنین درمان سالک فرآورده‌های دارویی تولید کرده‌اند.

سلامت نیوز: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: محققان این دانشگاه برای درمان ریزش مو در زنان و مردان، درمان آکنه و همچنین درمان سالک فرآورده‌های دارویی تولید کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، عباس پرداختی ظهر امروز در حاشیه سمینار مروری بر سرطان و ایمونولوژی تومور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر اعضای شورای پژوهشی این مرکز مشخص شدند و امیدواریم طی یک ماه آینده این مرکز راه‌اندازی شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: این مرکز با همکاری مؤسسه افضل، یاس و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

پرداختی تصریح کرد: با توجه به روند رو به رشد بروز سرطان‌ها در ایران و استان کرمان، ایجاد مرکز تحقیقاتی در ارتباط با این بیماری کار بزرگ و ضروری است.

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی جامعه نیاز است، مدیریت جامعی در ارتباط با این موضوع انجام شود که در راستای راه‌اندازی این مرکز تحقیقاتی بخش خصوصی، وزارت بهداشت و استانداری کرمان قول همکاری داده‌اند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان به توانمندی‌های تحقیقاتی و پژوهشی علوم‌پزشکی کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه در این راستا برای درمان ریزش مو در زنان و مردان و برای درمان آکنه و همچنین درمان سالک فرآورده‌های دارویی تولید کرده است.

پرداختی گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در مرکز نورو فارماکولوژی با دو مؤسسه تحقیقاتی در ریکن ژاپن و موناش استرالیا وارد عرصه پژوهش شده و تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه منعقد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha