مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: از اعتباراتی که مجلس شورای اسلامی و دولت در اختیار وزارت بهداشت برای افزایش سطح سلامت قرار داده است هنوز ریالی به این سازمان پرداخت نشده است.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: از اعتباراتی که مجلس شورای اسلامی و دولت در اختیار وزارت بهداشت برای افزایش سطح سلامت قرار داده است هنوز ریالی به این سازمان پرداخت نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین دقیقی اظهار داشت: از تمام اعتبارات 4 هزار و 300 میلیارد تومانی که دولت برای سلامت مردم به وزارت بهداشت پرداخت کرده است ریالی به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح 7 درصد از جمعیت بیمه‌ای کشور را تحت پوشش خود قرار داده است که از بودجه‌ای که دولت و مجلس در اختیار وزارت بهداشت برای سلامت واگذار کرده بهره‌ای نبرده است.

سردار دقیقی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وزارت بهداشت درمان و آموزش‌ پزشکی سهم این سازمان را برای ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش خود پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مجلس این بودجه‌ای که به وزارت بهداشت واگذار شده را برای بهبود وضعیت بیمه و درمان کشور ارائه کرده است.

سردار دقیقی خاطرنشان کرد:  به سمت دولتی شدن سلامت و بهداشت در کشور پیش می‌رویم که متاسفانه اقدام خوبی نیست.

به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، هنوز ریالی بابت مابه‌التفاوت قیمت دارو به این سازمان پرداخت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha