نایب‌رئیس صلیب سرخ آلمان در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تجهیزات و تخصص‌های این بیمارستان را همپای مراکز توانبخشی در کشور خود خواند و از افزایش همکاری‌ صلیب‌سرخ آلمان با جمعیت هلال احمر ایران خبر داد.

سلامت نیوز: نایب‌رئیس صلیب سرخ آلمان در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تجهیزات و تخصص‌های این بیمارستان را همپای مراکز توانبخشی در کشور خود خواند و از افزایش همکاری‌ صلیب‌سرخ آلمان با جمعیت هلال احمر ایران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، ولکمار شوئن در بازدید از بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار جمعیت هلال‌احمر گفت: من بسیار تحت تاثیر تکنولوژی و تجهیزات بیمارستان نورافشار قرار گرفتم که نشان از پیشرفت قابل توجه ایران در عرصه‌های بهداشتی و توانبخشی و به ویژهخ در زمینه تجربه و مهارت پزشکی دارد.

وی افزود: بسیاری از تجهیزات پزشکی و توانبخشی بیمارستان نورافشار همانند سایر کشورها از جمله آلمان است و هیچ تفاوتی با نمونه‌های اروپایی ندارد.

نایب رئیس صلیب سرخ آلمان با اشاره به همکاری و تبادل اطلاعات علمی و پزشکی با ایران افزود: صلیب‌سرخ آلمان با جمعیت هلال احمر ایران همکاری‌های خوبی از گذ شته تا کنون دارد و هم‌اکنون به دنبال افزایش سطح همکاری‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با جمعیت هلال احمر ایران به ویژه در حوزه‌های امداد و نجات از جمله آموزش سگهای جستجو و نجات و امداد کوهستان به امضا رسیده و به دنبال افزایش همکاری‌ها به‌ویژه در حوزه‌های پزشکی و توانبخشی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha