رئیس بهداشت عمومی، بهداشت محیط و عوامل موثر بر سلامت سازمان جهانی بهداشت گفت: باید الگویی برای استفاده از تجربیات ایران در حوزه سلامت نیروی کار ارائه شود.

سلامت نیوز: رئیس بهداشت عمومی، بهداشت محیط و عوامل موثر بر سلامت سازمان جهانی بهداشت گفت: باید الگویی برای استفاده از تجربیات ایران در حوزه سلامت نیروی کار ارائه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، ماریا نیرا در حاشیه برنامه نشست بین‌المللی سلامت نیروی کار در سمنان گفت: ایران در این زمینه می‌تواند الگوی مناسبی برای کشورهای مختلف جهان باشد.

وی با اشاره به نشست سه روزه مشورتی بین‌المللی سلامت نیروی کار در سمنان ابراز امیدواری کرد: این نشست منجر به ارائه الگویی برای استفاده از تجربیات ایران در این زمینه شود.

نیرا گفت: با استفاده از تجربیات ایران و ارائه این الگو امکان ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای در قالب پوشش همگانی سلامت نیروی کار برای تمام کشورهای جهان فراهم شود.

نشست افتتاحیه این کنفرانس با شرکت پنج تن از مدیران سازمان جهانی بهداشت (WHO) و نیز دیدار این مدیران با استاندار سمنان در سمنان برگزار شد و نشست‌های تخصصی این کنفرانس از امروز (دوشنبه) در سمنان آغاز شده است.

این کنفرانس به مدت سه روز در سمنان ادامه دارد و نمایندگان 30 کشور در آن حضور دارند و در پایان سندی به نام سند «سمنان» برای ارائه به سازمان جهانی بهداشت تهیه و تدوین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha