دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

مردی که نوجوان 12 ساله ای را در منزل مسکونی اش مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار داده بود، توسط پلیس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سلامت نیوز: مردی که نوجوان 12 ساله ای را در منزل مسکونی اش مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار داده بود، توسط پلیس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت حدود 14 ، پنجم اردبیهشت ماه بود که صدای آژیر تمام فضای خیابان اندرزگو را پر کرد. ماموران از همه طرف آمده بودند و مردم بهت زده ایستادند تا دلیل حضور پلیس را بدانند. 
 
پس از استقرار پلیس در محل زن جوانی با آه و ناله به ماموران مراجعه کرد و در حالی که دست پسر نوجوانش را گرفته بود به ماموران گفت: ساعاتی پیش پسرم در پارک در حال بازی کردن بود که مرد شیطان صفتی گوشی همراه او را گرفت و به بهانه پس دادن آن پسرم را به منزلش در یک آپارتمان کشاند و به زور او را مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار داد و همینطور وقتی به درب خانه این مرد مراجعه کردیم، او ما را با چاقو تهدید کرد که اگر از این ماجرا به پلیس حرفی بزنیم ما را خواهد کشت. 
 
با شنیدن این صحبت ها مردم نیز خواستار دستگیری این متهم شیطان صفت شدند و رئیس کلانتری 101 تجریش موضوع را به صورت تلفنی با سرکلانتر یکم پلیس پایتخت سرهنگ رضایانی مطرح کرد و او با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه یک شمیران کودک را سریعا به پزشکی قانونی فرستادند و پزشکان آزار و اذیت وحشیانه را تائید کردند. 
 
با تائید نظریه پزشکی قانونی مقام قضایی دستور ورود به منزل را صادر کرد و عوامل اورژانس و آتش نشانی نیز برای یک عملیات ضربتی در محل حاضر شدند. 
 
ماموران کارآزموده سریعا وارد آپارتمان شدند و این مرد شیطان صفت با دیدن ماموران و وقتی دید که دیگر راهی برای فرار ندارد ، قصد داشت خودکشی کند که  با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به کلانتری تجریش منتقل شد. 
 
رئیس کلانتری 101 تجریش سرهنگ سعید کفراشی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهم 41 گرم گراس، مقدار حدود 4 گرم حشیش، تعدادی بطری مشروبات الکلی، 2 قبضه چاقو، یک قبضه شمشیر و یک عدد تبر کشف و ضبط کردند. 
 
گفتنی است متهم هم اکنون در اختیار اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha