دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

صبح امروز واژگونی دلخراش اتوبوس شرکت واحد در بزرگراه آزادگان خبر ساز شد.

واژگونی اتوبوس شرکت واحد به روایت تصویر

سلامت نیوز: صبح امروز واژگونی دلخراش اتوبوس شرکت واحد در بزرگراه آزادگان خبر ساز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 9:05 صبح امروز دوشنبه خبر واژگونی یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد (مترو چیتگر- شریعتی) در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان ابتدای خروجی حکیم شرق روبروی شهرک صدرا به مرکز اورژانس تهران مخابره گردید.

 ساعت 9:05 صبح امروز دوشنبه خبر واژگونی یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد (مترو چیتگر- شریعتی) در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان ابتدای خروجی حکیم شرق روبروی شهرک صدرا به مرکز اورژانس تهران مخابره گردید.

با دریافت خبر بیدرنگ اکیپ های امدادی مرکز اورژانس تهران از جمله 7 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 3 دستگاه خودروی فرماندهی و بالگرد امداد هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

تکنسینهای اورژانس تهران با حضور در محل حادثه با انجام معاینات پزشکی  متأسفانه فوت 7 نفر (5 نفر خانم، 2 نفر آقا) را به دلیل شدت جراحات تأیید نموده و 22 نفر که دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات لازم پزشکی و درمانی به بیمارستانهای شهید فیاض بخش، امام خمینی(ره)، شریعتی و حضرت رسول(ص) منتقل نمودند و یک نفر را در محل مورد درمان سرپایی قرار دادند.

لازم به ذکر است بالگرد امداد هوایی با دو سورتی پرواز به محل حادثه، 3 نفر از مصدومان را به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل نمود.

خیابان

اتوبوس

زخمی

جسد

اورژانس

هلی کوپتر

بزرگراه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • unknown ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    دقت کردید که این اتوبوس هم اسکانیا (عقاب مونتاژ سمنان) بوده است؟!
  • ناشناس ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    فیلم هندی بود..................................