معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص یک میلیارد تومان برای توانبخشی مبتنی بر جامعه در سه ماه نخست امسال خبر داد.

سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص یک میلیارد تومان برای توانبخشی مبتنی بر جامعه در سه ماه نخست امسال خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، یحیی سخنگویی اظهار داشت: یک میلیارد تومان برای توانبخشی مبتنی بر جامعه در طول سه ماه نخست سال جاری به مراکز استان ها اختصاص یافته است که در این طرح بیش از 20 درصد روستاها تحت پوشش قرار می گیرند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: همچنین در راستای برنامه های توانبخشی سازمان بهزیستی یک ماه یارانه مراکز بر اساس مقیاس جدید واریز شده است.
وی تصریح کرد: همچنین 12 میلیارد تومان برای حرید تجهیزات توانبخشی که بالاترین رقم بوده است به استان ها ابلاغ شده است.
سخنگویی در ادامه با بیان اینکه در مجموع کل اعتبارات معاونت امور توانبخشی در سال جاری بیش از 35 میلیارد تومان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: از طرفی در سال گذشته برای حق پرستاری حدود 10 هزار فرد که دچار ضایعه نخاعی هستند مبلغی بالغ بر 11 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که این اعتبار در سال جاری با افزایش روبرو است و پیش بینی می شود که حدود پنج هزار نفر به افراد تحت پوشش این نوع خدمت افزوده شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha