مدیر بحران بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه آزادگان تهران براثر شدت جراحات وارده درحین عمل جراحی در این بیمارستان فوت شد و شمار کشته شدگان این حادثه به هشت نفر رسید.

سلامت نیوز: مدیر بحران بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه آزادگان تهران براثر شدت جراحات وارده درحین عمل جراحی در این بیمارستان فوت شد و شمار کشته شدگان این حادثه به هشت نفر رسید.

ˈکاظم مرادیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون هویت این فرد که بانوی حدود ۲۷ ساله است مشخص نشده و اقدامات برای شناخت هویت این فرد ازسوی نیروی انتظامی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: ۱۹ نفر از مصدومان این حادثه در اورژانس بیمارستان فیاض بخش تهران پذیرش شدند که از این تعداد ۹ نفر آقا و بقیه خانم هستند.مرادی با اشاره به اینکه ۵ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند، اظهار کرد: بقیه مصدومان به دلیل وخامت وضع جسمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و در بخش های این مجموعه بستری شدند.

برخی از مسوولان شهرداری در اورژانس بیمارستان فیاض بخش حاضر شدند و در جریان روند درمان مصدومان این حادثه قرار گرفتند.

اتوبوس بخش خصوصی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز (دوشنبه) در آزادراه آزادگان واژگون شد که دراثر این حادثه ۸ نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح و مصدومان به بیمارستان های فیاض بخش، امام خمینی(ره)، شریعتی و حضرت رسول(ص) تهران منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha