سارق دریچه‌های فاضلاب یکی از محله‌های پایتخت که با وجود فرار به سبک فیلم‌های هالیوودی خسارت بسیاری نیز وارد کرده بود، در نهایت پس از شلیک گلوله، با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

سلامت نیوز: سارق دریچه‌های فاضلاب یکی از محله‌های پایتخت که با وجود فرار به سبک فیلم‌های هالیوودی خسارت بسیاری نیز وارد کرده بود، در نهایت پس از شلیک گلوله، با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، هفته گذشته در یکی از محله‌های شرق تهران، سارقی که به سرقت دریچه‌های فاضلاب اقدام می‌کرد با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستیگر شد. ولی در حین فرار و در زمان دستگیری اش، به اتومبیل‌های بسیاری خسارت وارد کرد.

شرح ماجرا

براساس گفته‌های شاهدان عینی، این سارق دریچه‌های فاضلاب، با اتومبیل پیکان وانت خود، اقدام به سرقت دریچه‌های فاضلاب می‌کرد، براین اساس در شب سوم اردیبهشت ماه در ساعت 4 صبح در یکی از کوچه‌های محله‌های شرق تهران صدای غیر طبیعی به گوش اهالی منطقه می‌رسد، که ناشی از برخورد اتومبیل‌ها بود.

یکی از شاهدان دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب عنوان کرد: ساعت 4 صبح بود که صدای خیلی عجیبی شنیدیم که بعد با صدای ایست همراه شد و در نهایت صدای شلیک گلوله هم به صدا درآمد، ماجرا از آن قرار بود که این سارق دریچه‌های فاضلاب پس از اینکه مامور نیروی انتظامی محل متوجه سرقتش می‌شود برای دستگیری‌اش اقدام می‌کند ولی سارق  فرار می‌کند و در تعقیب و گریزی که رخ می‌دهد، سارق با پیکان وانت خود وارد کوچه ما می‌شود، ولی اطلاع نداشت که این کوچه بن بست است، بنابراین با وجود ایست مامور نیروی انتظامی، دنده عقب می‌گیرد که در حین این کار، با هفت خودرو که در کوچه پارک بودند ‌برخورد می‌کند و باعث خسارت‌های متعددی می‌شود و در نهایت با شلیک گلوله و برخورد خودرو اش با یکی از خودورهای که در ابتدای کوچه پارک بود، متوقف می‌شود.

یکی دیگر از شاهدان دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب می‌گوید: در حال حاضر سارق دریچه‌های فاضلاب پس از دستگیری به زندان منتقل شد، ولی هنوز بعد از چند روز از این حادثه، وضعیت پرداخت خسارت‌های اتومبیل‌های ما مشخص نیست، به هر حال هفت خودور به اندازه‌های مختلف دچار خسارت شدند و چندین روز است که برای کارهای اداری و قضایی پیگیر هستیم ولی امیدواریم این چنین سارق‌های به راحتی آزاد نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha