میکروب‌ها و باکتری‌های بسیاری در گوشه و کنار بدن ما و یا حتی روی سطح پوستمان زندگی می‌کنند که برخی از آنها برای بدن بسیار مفید و برخی می‌توانند مشکلاتی را به وجود بیاورند.

سلامت نیوز: میکروب‌ها و باکتری‌های بسیاری در گوشه و کنار بدن ما و یا حتی روی سطح پوستمان زندگی می‌کنند که برخی از آنها برای بدن بسیار مفید و برخی می‌توانند مشکلاتی را به وجود بیاورند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی از باکتری‌ها منجر به ایجاد عفونت‌های شدیدی در بدن ما می‌شوند اما برخی مانند باکتری‌های مفیدی که مادر به کودک انتقال می‌دهد می‌تواند به نوبه خود مفید باشد. 
 
در اینجا می‌توانید تصاویری از اصلی‌ترین مکان‌های بدن که باکتری‌ها در آنجا زندگی می‌کنند را ببینید. 
 
1-  ناف: ناف از قسمت‌‌هایی از بدن است که به ندرت به خوبی شسته می‌شود و جای دنج برای لانه کردن باکتری‌هاست؛ باکتری‌ها در اینجا بسیار حضور دارند. 

میکروب

2-کرم قلاب‌دار: پروژه‌های مربوط به بهداشت دستگاه گوارش و بیماری‌های دریافتی نشان داد که کرم‌های زیادی در روده ما وجود دارند که باعث به وجود آمدن بیماری‌های زیادی می‌شوند و در صورت تغذیه نادرست و مصرف برخی از مواد غذایی این میکروب‌ها در بدن رشد می‌کنند و شرایط نامساعدی را برای فرد به وجود می‌آورند.

کرم

3. کنه گال: کنه گال میکروسکوپی بر روی پوست زندگی می‌کند و از طریق آب آلوده و هوای داخل کولر بر روی پوست ما می‌نشیند و نزدیک‌ترین شپش به ماست که در فضای بیرونی با باکتری‌های مفید می‌جنگد و به آنها حمله می‌کند این میکروب‌ها برای پیدا کردن مواد مغذی و زنده ماندن و رشد کردن پوست را به مرور زمان تیره می‌کنند و از رنگ روشن خارج می‌کنند.

گال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha