معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه حمایت از بیماران در مناطق محروم جزو اصلی ترین برنامه‌های این وزارتخانه است،‌ گفت: برای حمایت از 5 هزار پزشک در 240 شهر، به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه حمایت از بیماران در مناطق محروم جزو اصلی ترین برنامه‌های این وزارتخانه است،‌ گفت: برای حمایت از 5 هزار پزشک در 240 شهر، به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمد حاجی آقاجانی با بیان اینکه حمایت از مردم در مقابل هزینه‌های سلامت بخش مهمی از اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شمار می‌رود، افزود: کاهش پرداخت از جیب مردم و حمایت و حفاظت از بیماران برای دریافت خدمات بهتر از سوی بیمارستانها جزو اصلی‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات خوبی که در بودجه امسال در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته با هماهنگی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درنظر داریم برنامه‌های این وزارتخانه را تبیین کرده و اولویتهایی وزارت بهداشت را در اجرای بسته‌های حمایتی سلامت مورد بررسی قرار دهیم.

آقاجانی حمایت از بیماران در مناطق محروم را بخش دیگری از اهداف وزارت بهداشت خواند و افزود: کمک به پرداختی مردم در مناطق محروم و حفاظت از بیماران خاص و صعب العلاح در این زمینه از جمله برنامه‌های این وزارتخانه است.

معاون درمان وزارت بهداشت با یادآوری اعتبارات مورد نیاز برای حضور پزشکان در مناطق محروم، گفت: 400 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از 5 هزار پزشک در 240 شهر نیاز است تا بتوانیم بیماران را در مناطق محروم و دورافتاده حمایت و پشتیبانی کرده و باعث ماندگاری پزشک در این مناطق شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha